Thursday, July 28, 2011

Komik Andika Aku Dah Keluar Dah!





Yaaaaa...Comic Andika ku telah KELUARRR!!!! Mari mari beli. Ini adalah limited stok.Bukan saja saja nak rasa gempak buat limited stok,sebab keluar pakai duit poket sendiri maka poket saya tersangatla limited.

Spesifikasi Komik ini

Size - A5
Full Color
52 pages Art matt paper (tebal)
Genre cerita Fantasy,Drama and Aksi
Harga rm15 + rm6 Pos Laju
Limited Edition.

Jadi kepada sesiapa yang mahukan buku yg di lukis secara tulus ikhlas dari hati seorang seni yg hidupnya asyik struggle to be appreciated,...email saya untuk maklumat cara pembayaran.Saya juga boleh buat pembayaran secara C.O.D. hanya untuk di kawasan Puncak Jalil,Kinrara atau Cyberjaya.Saya jarang turun KL sebab kerja di rumah.OK.....Apa lagi....Supportlah Komik Tempatan atau anak seni tempatan. ^_^

No comments: